Många känslor

Den sista tiden har för mig präglats av starka känslor av alla de slag.

 December månad hade jag sett fram emot som en månad med hela familjen på plats hemma, julmys och lugn och ro innan Jens skulle vara bortrest mer eller mindre varje helg fram till och med april. Istället blev det för Jens del jakt efter snö och rymning från snorig flickvän… Och mitt i allt lämnade älskade mormor oss… 

När man själv känner sig så där helslut, ledsen och det enda man vill är att bli ompysslad… Försvinner snön och man vet att varje mil på skidor är av stor betydelse för resten av säsongen och Jens om någon är värd att få chansen att förbereda sig på bästa sätt… Då är det svårt att hantera alla dubbla känslor…

Nu är jag så glad att han fick njuta av några fina pass till fjälls och att Jens i skrivande stund sitter på ett plan på väg mot Kina för att göra sitt bästa utifrån de förutsättningar han har. 

Jag håller tummarna för att han får hålla sig frisk och hel och ställa sig på startlinjen och göra både sig själv och teamet rättvisa! Det är han värd! 

Mitt i allt detta har vi även hunnit tagit farväl av mormor, firat in ett nytt år och njutit av massor av tid tillsammans med min syster, bror och hans fina familj. 

Luftade Jens lite innan det var dags att börja resan mot Kina

Nilla 4 månader på nyårsafton

Älskade & saknade Mormor❤️
God Fortsättning önskar jag er alla / Anna

Lämna en kommentar