Inskolning & kalas

Just nu sitter jag inne i förskolans personalrum, Lilly sitter på andra sidan väggen och bygger lego med en fröken och två pojkar. Hur hamnade vi här? Vart tog vår lilla flicka vägen… 



Det är många känslor i kroppen kan jag lova, men mest av allt känns det otroligt märkligt, hur tiden kan gå så fort. Jag försöker fånga dagen som det så fint heter, men det är lättare sagt än gjort, då livspusslet kräver sitt… 

Förutom inskolning har vi även hunnit med två kalas, då jag och Nilla fyller dagarna efter varandra… 

Så nu har vi alltså en förskoletjej och en ettåring!!! 

Igår hade vi äran att få ta hand om mina brorsbarn. 


Det var en stolt Lilly som visade upp förskolans lekplats😊 

Nu ska vi se hur länge jag får sitta kvar här inne… än så länge verkar det väldigt lugnt på andra sidan☺️

Ha en bra vecka! / Anna 

Kommentera

