En ny familjemedlem!

Oj, här händer det saker! Den 31:a augusti fick vi en till dotter då Nilla kom till oss! Vi har alltså nu blivit tvåbarnsföräldrar och försöker att komma in i det nya livet. Än så länge är det fullt upp men det går förvånansvärt smidigt och det är riktigt mysigt. Nilla sover och äter och Lilly är så stolt som storasyster! 

För mig har det inneburit att jag stegrat träningen och kört lite mer fartpass för få livspusslet att gå ihop här hemma. Men formen är på uppåtgående och jag är glad att jag äntligen kan köra några fartpass med ben igen. Jag får fortfarande planera så att jag kan återhämta foten efter en sådan dag, men sakta går det ändå framåt. Efter över 10 månader utan att kunna använda benen i rullskidåkningen är varje framsteg ett stort steg!

Nu är det dags att spela lite fotboll här i vardagsrummet!

Lämna en kommentar